poniedziałek, 20 maja 2013

Happysad :)


  
Podchodzisz do mniemasz taki zamyślone usta. masz takie malinowe oczy. ale pewnym krokiem kroczysz. 

Przychodzisz do mnie. siadasz pod oknem. oddychasz spokojnie. i zdejmujesz spodnie.

Trochę więcej czasu, trochę więcej odwagi. Trochę trochę mniej mniej słońca. Trochę więcej powagi.

Nie powiem Ci nic dobrego. Nic złego też nie.

I tak nie spotkamy się więcej i tak. I tak nie będziemy się więcej już znać. I tak nasze usta nie będą już ze sobą więcej grać.

Upadniemy razem tak jak jeszcze nigdy nisko.

I taką wodą być, co nawilży Twoje wargi, uwolni kąciki ust, gdy przyłożysz je do szklanki.

I taką wodą być, co otuli Ciebie całą, ogrzeje ciało, zmyje reszt parszywego dnia.

A miało być tak pięknie, miało nie wiać w oczy nam i ociekać szęściem.

Miłość to nie pluszowy miś ani kwiaty. To też nie diabeł rogaty. Ani miłość, kiedy jedno płacze, a drugie po nim skacze.

Miłość to żaden film w żadnym kinie, ani róże, ani całusy małe, duże.

..miłośc-kiedy jedno spada w dół, drugie ciągnie je ku górze.

Ile były warte nasze słowa, kiedy próbowaliśmy wszystko od nowa ?
Mów mi dobrze, dobrze mi mów. Łaskocz czule, warkoczem ciepłych słów.

Wilgotnym szeptem, przytul mnie. I mów mi dobrze, nie mów mi źle.

I czaruj we mnie, na ołtarz duszę złóż. I w dusznym kącie, rzuć na mnie urok swój.

I niech utonę w gorących wodach mórz. Cichych westchnień wyssanych z Twoim ust.

I mów mi dobrze, językiem jakim chcesz. Mów mi dobrze, tylko nie mów mi źle.

Rozłóż przede mną, księgę zaklęć i wróżb. Okutą w obwolutę Twoich ramion i ud.

Na lewym boku krew, na prawym blizna.

Taka niewinna. Usta zamarznięte na kość. Ona jeszcze oddycha, jeszcze...

A kiedy już ostatnia rana krwawić przestanie, a świat dla Ciebie znowu otworzy ręce..

Nieopisany pierwsiastek nieład.

A ja znikąd się więcej nie dowiem. Niż z oczu Twych i powiek, zaciśniętych do krwi warg. Możesz milczeć sobie.

Poprzerywane wrzaskiem. Pozaszywane niedopasowaniem.

Poprzecinane deszczem. Pozalepiane żalem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz